sobota, 16 lipca 2016

ZAKUPY

Ostatnio do mojej kosmetyczki trafiło sporo nowości, którymi chce się z wami podzielić.

  • Krem oczyszczający do twarzy Nivea
 
krem delikatnie oczyszcza twarz i pozostawia uczucie jak po nałożeniu kremu. Skóra jest czysta i otulona lekkim kremem - uwielbiam to uczucie. Jednak nie da sobie rady ze zmyciem mocnego makijażu.
  • Krem BB Under Twenty

Krem świetnie wyrównuje koloryt, a za razem jest lekki - dzięki czemu idealnie sprawdzi się na upalne letnie dni.
  • Hand cream - krem do rąk Be Beauty



Mi osobiście najbardziej do gustu przypadł krem sos. Ma formułę serum który szybko nawilża skóre a jednocześnie nie pozostawia tłustego filmu dla dłoniach.

  • Ziaja mleczko kakaowe do ciała 
Masło idealnie nawilża i regeneruję skórę, a przy tym idealnie pachnie. Jego minusem jest to że nie jest wydajny. Ale pomimo to bardzo go lubię.
  • Nivea szampon do włosów przetłuszczających się
 
Szampon bardzo lubię i często do niego powracam. Ma świetny zapach i idealnie pielęgnuje moje włosy. Zwłaszcza latem kiedy się przetłuszczają i są narażone na długi kontakt z chlorem który nie wpływa za dobrze na włosy.
  • Batiste suchy szampon - Tropical

Ja tym razem skusiłam się na zapach tropikalny idealny na lato. Urzekł mnie swoim kokosowym zapachem, który później czuć na włosach. Bardzo miło się go używa.

A co wy ostatnio kupiliście ???

4 komentarze:

  1. Od dłuższego czasu potrafię się obejść bez większych zakupów :)
    Znam krem oczyszczający Nivea, ale potrafi zapychać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy to nasza specjalność, szczególnie te w najlepszych cenach! Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam Krem BB Under Twenty
    osobiście go lubię i używam już trzecie opakowanie.
    zapraszam do mnie: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ktoś szuka nożyczek fryzjerskich? jeśli tak to zapraszam https://www.fryzomania.pl/category/nozyczki-fryzjerskie może komuś do obcinania końcówek się przydadzą:) Polecam

    OdpowiedzUsuń