czwartek, 14 lipca 2016

DEZODORANTY - MÓJ WYBÓR



Dzisiaj przedstawię kilka dezodorantów, które ostatnio zużyłam - podam moje spostrzeżenia dotyczące tych antyperspirantów.
Pamiętajcie jednak, że to co się u mnie sprawdza nie koniecznie sprawdzi się u was. Wynika to z tego ze każda z nas jest inna i potrzebuje innej ochrony.

Pierwszy z nich to:
AA Multifunctional 8 in 1 w kulce


Antyperspirant AA Multifunctional 8 in 1 Cotton 24h:
  • Testowany jest dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry,
  • Posiada hipoalergiczną kompozycję zapachową,
  • Nie zawiera barwników,
  • Nie zawiera parabenów,
  • Posiada pH neutralne dla skóry,
  • Nie zawiera alkoholu.


Według mnie dezodorant spełnia kilka z tych funkcji ale nie na pewno wszystko.
Ma ciekawy zapach i zgadzam się z opisem składu, lecz jeśli chodzi o chronienie, a tego oczekujemy głównie od dezodorantu to średnio spełnia te funkcję.
Moja ocena 3/5
cena ok 10 zł

Kolejny to;
Lady Speed Stick w żelu 5 in 1 
                                                                                                                                                                                                                                                             Jest to dezodorant godny uwagi ale polecałabym osobiście ten w sprayu ponieważ ten w żelu po pewnym czasie używania przestał działać. Co było przykre bo wcześniej sprawował mi się idealnie.
Moja ocena 4/5
Cena ok 11 zł

Nivea Invisible Clear, Black & White

                                                                                                                                                            Ochrona przed białymi śladami na czarnych ubraniach oraz powstawaniem żółtych plam na białych. 48h ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja Nivea®. ®. Przebadany dermatologicznie. Nie zawiera alkoholu, barwników i konserwantów.                                                                                                                                                                                                                                                               Dezodorant godny uwagi spełnia wszystko co napisał producent. Nie mam się do czego przyczepić jest po prostu idealny.                                                                                                     Moja ocena 5/5                                                                                                                                         Cena ok 15 zł

Ostatni:
Nivea Protect & care.


Nowa linia antyperspirantów NIVEA Protect & Care to połączenie zapachu oraz wyjątkowo delikatnej pielęgnacji składników Kremu NIVEA i skutecznej, 48-godzinnej ochrony przed poceniem.

Również ten przypadł mi do gustu. Bardzo lubię ten zapach kremu Nivea, który utrzymuje się przez cały czas. Świetnie chroni nas przed niechcianymi plamami, nawet w tak upalne dni. Jeśli użyjemy go za dużo może pozostawić białe plamy.
Moja opinia 4,5/5
Cena ok. 12 zł

A jaki jest wasz ulubiony dezodorant ???

   

10 komentarzy:

  1. Post bardzo mi się podoba. Moim ulubionym dezodorantem jest Nivea protect & Care.Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubionym jest Garnier w kulce :) Ten ciemny róz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Lady Speed Stick. Faktycznie działa i ma ładny zapach :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. AA i nowej linii Nivea jeszcze nie używałam. Bardzo lubię pozostałe linie Nivei i często używam :)

    https://zuzienkaimamak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować tą Niveę jest po prostu genialna :*

      Usuń
  5. Nie mam swojego ulubionego dezodorantu, lubię eksperymentować :)
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Antyperspiranty, róznie z nimi , lubię próbować każdego :)
    A jesli chodzi o szampon , jestem w trakcie próbowania tego nowego z NIvea, bez parabenów barwników i silikonów :)

    zapraszam do siebie :)
    https://krainanowosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń