wtorek, 12 lipca 2016

KONKURS TIFTON

Hej :)
Pewnie każdy z was kojarzy te częste konkursy na Facebooku, w których istnienie bardzo mała szansa wygrać. Ponieważ w konkursie jest jedna - dwie nagrody a  chętnych jest koło 1000.
Ja sama biorę udział w tych konkursach ale raczej z przekonaniem że nie wygram i nie robię sobie nadziei. Dlatego wzięłam udział i w tym konkursie.

Oczywiście sprawdzam wyniki ale raczej z czystej ciekawości.
Możecie sobie wyobrazić moje zdumienie gdy okazało się że to ja wygrałam 3 dowolne lakiery hybrydowe marki TIFTON. Od razu odezwałam się do firmy i wybrałam moje 3 lakiery.



Paczka dotarła do mnie już po dwóch dniach i mogę korzystać z tych lakierów i ich recenzja już niedługo pojawi się na blogu :)

Więc warto brać udział w konkursach bo może i do was się kiedyś los uśmiechnie !!!

POWODZENIA !!!

2 komentarze: