wtorek, 17 maja 2016

MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ DO SZKOŁY


Hej :)
Od razu z góry przepraszam że się przez ten czas nie odzywałam, ale już jestem w wracam do pisania.

Codziennie rano nie mamy za dużo czasu na makijaż, nie wiem jak wy ale ja wolę zawsze sobie dłużej poleżeć w łóżku - no cóż tak już mam ale pewnie nie jestem jedyna :)
W makijażu do szkoły stawiam głównie na prostotę. Wolę bardziej naturalny look. Nie lubię mocno wyrysowanych twarzy a taki makijaż nie za bardzo nadaje się do szkoły.

Po umyciu twarzy nakładam na nią krem nawilżający. Powinien on być dosyć lekki, jednak na mojej skórze najlepiej sprawdza się krem na noc z Nivea Po prostu mam na skórze dużo suchych skórek, które przebijają z pod podkładu a ten krem nawilża je tak że ich w dzień nie widać. Mimo, że nazwa wskazuje że jest na noc idealnie sprawdza się u mnie na dzień.

Następnie czas na podkład wybieram podkład o średnim kryciu, ale do mojej cery jest w sam raz.  Mówię o podkładzie maybelline affinitone 24h wersja różowa nie będę się o nim za bardzo rozpisywać jego recenzja pojawi się niedługo na blogu.


Pod oczy nakładam korektor, ponieważ mam spore sińce pod oczami. Używam korektora z wibo, ale nie skradł mojego serca.
Czas na przypudrowanie twarzy. Genialnym odkryciem jest puder z Maybelline Affinimat w odcieniu najjaśniejszym. Genialnie matowi twarz a efekt utrzymuje się cały dzień.


Na koniec tusz na rzęsy aby trochę uwydatnić oko. Używam maskary z lovely tej kultowej żółtej. Cóż można o niej powiedzieć. Daje super efekt za grosze.

 Na usta nakładam pomadkę ochronną z Nivea.

I mój makijaż do szkoły jest gotowy. Wykonuję go szybko ze względu na małą ilość produktów. Daje super naturalny efekt, a oto w nim chodzi.
A jak wygląda wasz makijaż do szkoły ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz