poniedziałek, 4 kwietnia 2016

ZAMÓWIENIE ZE STRONY: www.dobrarada.com.pl

Hej :)
Ostatnio zamówiłam kilka rzeczy ze strony dobrarada.com.pl wczoraj odebrałam przesyłkę :0 A oto to co się w niej znalazło:

  • Kuferek o którym dość długo myślałam :)
    Jest w kolorze czarnym i zawiera po 3 półki wysuwane z każdej strony oraz dużą dolną komorę na lampę UV.


  • Przybory takie jak sonda, pilniczek, blok polerski, radełko do skórek oraz formy do przedłużania płytki paznokcia. 

  • Żele:

  •  7 żeli kolorowych  ( miętowy, błękitny, brzoskwiniowy, fuksja, czarny z brokatem, różowe i żółty )



  • żel do przedłużania płytki paznokcia oraz żel bazowy (podkładowy)

Z zamówienia jestem bardzo zadowolona i teraz tylko pozostaje mi testowanie nowych kolorków !!! 






4 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestaw :)
    www.mlodamamakacpra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamówiłam jeden żel od nich i jest tragiczny;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki zamówiłaś ???
      Moje na razie świetnie się sprawdzają :)

      Usuń