czwartek, 14 kwietnia 2016

SZYBKIE ZAKUPY W ROSSMANN

Ostatnio weszłam do Rossmanna zobaczyć co jest na przecenie :)

Udało mi się upolować 3 rzeczy :)



Podkład Maybelline Affinimat kolor 03 Light sand beige.
Czytałam w internecie na wielu forach że podkład nie należy do najlepszych. Używałam go jak na razie 2 razy ale jak na tą chwilę jest wspaniały, zakrywa zaczerwienienia, oraz idealnie stapia się ze skórą ... 


Puder Maybelline affinimat kolor 10 classic ivory
Puder jak na razie sprawuje się świetnie na mojej twarzy :)
Użyty rano matowi ją przez cały dzień, aż do samego wieczora :)



Oby dwa kosmetyki kupiłam na promocji ,, cena na do widzenia '' Zapłaciłam za nie około 8 zł za sztukę z groszami. Więc warto nawet do samego przetestowania :)

Kupiłam jeszcze antyperspirant Rexona active shield :)
Moim zdaniem jest świetny ponieważ dzięki niemu pozbyłam się problemu mokrych koszulek pod pachami oraz nieprzyjemnego zapachu :)
Jeśli Garnier się u mnie nie sprawdza to Rexona jest idealna :)


Zakupy okazały się być udane :) Oby było  ich jeszcze więcej








2 komentarze: