wtorek, 8 marca 2016

Ogólnie o powrocie... przyczyny, zmiany :)


Hej :)

Wybaczcie że tak długo się nie odzywałam, ale najzwyczajniej w świecie nie miałam czasu. Wynikało to z moich drobnych problemów z nauka, ale nie chce o tym wspominać.

Ale już jestem i wracam do pisania.
Postaram się wstawiać posty od teraz regularnie ok. 2 razy w tygodniu.

Dzisiaj opowiem o nowych kolorach lakierów i żeli w mojej kolekcji. Od niedawna zaczęłam zabawę z żelami i stwierdzam, że jest to tak samo proste jak hybrydy.

Oto moje nowe kolorki.
Oraz wzorki, które próbowałam zrobić z jednych jestem dumna z innych mniej.


A tutaj macie zdjęcie paznokci jakich ostatnio wykonałam, nie są to wszystkie ale pewnie niedługo pokaże wam więcej.


Użyłam hybryd Semilac oraz Cosmetics Zone.
Do Zobaczenia !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz