piątek, 25 grudnia 2015

Zestaw Semilac ... czyli I love Semilac :)


Jak pisałam wcześniej na moim blogu na gwiazdkę pragnęłam dostać zestaw Semilac. I tak oto się stało. Wczoraj po wieczerzy otworzyłam swój wymarzony prezent. W środku znalazłam cały zestaw lakierów, który zawierał Top & Base, Hard, oraz cztery kolory:

  • 130 Sleeping beauty
  • 001 Strong white
  • 028 Classic wine
  • 003 sweet pink 


W zestawie była również lampa w kolorze białym :)


 


W środku znalazłam płyny aceton i cleaner oraz primer który zwiększa przyczepność lakierów do płytki paznokcia.


Na samym dole pudęłka znalazły się 3 małe pilniczki proste, pilniczek banan, waciki bezpyłowe, patyczki drewniane oraz formy do przedłużania paznokci :)


Od razu zabrałam się do wykonywania paznokci i zrobiłam je sobie oraz mamie w następnym poście pokaże jak zrobiłam swoje paznokcie i jak one wyglądają  :)

Wesołych Świąt :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz